BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 5 August 2009

Taklimat SPAKS di MRSM Kuala Terengganu


Saya ingin merakamkan jutaan ucapan terima kasih kepada Pengetua MRSM Kuala Terengganu yang telah sudi menjemput saya sebagai penceramah bengkel pengurusan SPAKS kepada guru - guru dari semua MRSM Kelantan dan Terengganu pada 3 Ogos 2009 yang lalu. Saya juga ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada Pn Azlina bt Johari, Timbalan Pengetua Kokurikulum MRSM Kuala Terengganu yang telah bersusah payah berusaha menyediakan segala kelengkapan yang perlu supaya bengkel itu berjalan dengan sempurna. Bengkel tersebut bermula jam 10 pagi dn tamat jam 12.30 tengahari. Dalam bengkel tersebut saya telah menjelaskan tentang teknik pengoperasian SPAKS.
Jam 3 saya bertolak ke SM Nasiruudin Shah, Jertih untuk membantu sekolah tersebut tentang teknik menggunakan SPAKS. Saya menawarkan diri ke sekolah tersebut memandangkan ianya dalam laluan perjalanan saya ke Kota Bharu, Kelantan

0 comments: